Vacature
Projectmanager digitale concepten
Over More Than Gifts
More Than Gifts is een leverancier van relatie- en kerstgeschenken. Wij onderscheiden ons met een duurzaam beleid en assortiment. We zijn met een enthousiast en betrokken team van ongeveer 15 vaste collega’s.
Taken en verantwoordelijkheden
Als projectmanager digitale concepten bij More Than Gifts ben je onderdeel van afdeling verkoop. In deze rol ben je dagelijks in contact met (nieuwe) klanten. Jij bent het aanspreekpunt voor je klant om ervoor te zorgen dat het beoogde resultaat voor de klant wordt behaald in de vorm van een digitaal concept.
Een greep uit je werkzaamheden
- Het borgen, verrijken en actueel houden van klant, prospect en suspect informatie door een juiste administratieve vastlegging in CRM.
- Opstellen voorstellen en/of presentaties inclusief offertes.
- Het afstemmen en uitvoeren van projecten van klanten in overleg met collega’s van inkoop, assortimentsmanager en ander betrokken collega’s.
- De functie kan een combinatie worden met andere werkzaamheden binnen More Than Gifts afhankelijk van je interesse, kennis en kunde.
Wat wij vragen
Wij zoeken een projectmanager die proactief is, goed verbanden kan leggen en projecten in korte tijd eigen kan maken. Servicegerichtheid en altijd een stapje extra willen doen voor de klant, is jouw kwaliteit. Jij kunt snel schakelen en denkt vanuit klantperspectief.
Je hebt een energieke persoonlijkheid en hands on mentaliteit waarmee je ook makkelijk samen kan werken met collega’s op de werkvloer. Je dient in staat te zijn om projecten zelfstandig op te pakken en de regie te voeren, maar je werkt uiteraard ook op velen vlakken samen met het team.
Wij werken met veel systemen, dus het is een pre als je projectmanagementtools snel eigen maakt en bent opgegroeid in de digitale wereld. En jij schroomt ook niet om de telefoon te pakken of een digitale meeting in te plannen om te overleggen met een klant.
Daarnaast beschik je over:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau (denk aan een project- of accountmanagement, accountmanagement of commerciële economie opleiding)
- Aantoonbare ervaring op het gebied van projectmanagement en/of klantcontact.
- Aantoonbare ervaring met een CRM-software systeem.
- Uitstekende schriftelijke en verbale communicatievaardigheden.
- Sterke organisatorische vaardigheden met een probleemoplossend vermogen
- Minimale beschikbaarheid van 32 uur per week.
Wat wij bieden:
- Een functie voor 32 – 40 uur per week (in overleg)
- Een afwisselende baan met veel zelfstandigheid, ruimte voor eigen inbreng, veel flexibiliteit
- Een marktconform salaris passend bij jouw werkervaring
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals personeelskorting en natuurlijk een eindejaarsgeschenk-/pakket
- Laptop, zodat je in overleg ook thuis kunt werken
- Opleidingsmogelijkheden
- Een informele werksfeer bij een creatief en ambitieus bedrijf
Ben je iemand die blij wordt van een brede en zelfstandige rol? Ben je proactief en heb je een ‘Let’s do it’ mentaliteit? Dan zijn we erg benieuwd naar je motivatie om bij ons aan de slag te gaan!
Stuur voor 1 juni a.s. je motivatiebrief met CV naar [email protected]
Wanneer wij een bericht ontvangen van een geschikte kandidaat gaan wij direct in gesprek.
Voldoe jij niet aan alle gestelde eisen of kan jij niet exact bieden wat wij in deze vacature omschrijven? Geen probleem als jij denkt dat je goed bij ons past! Motiveer dit in je brief aan ons en we gaan mogelijk toch graag met je in gesprek.