Onze klantenservice en veelgestelde vragen

Op deze pagina staan de veelgestelde vragen over onze verschillende concepten.  We hebben alle onderwerpen op een rijtje gezet. 

Onze virtuele assistent helpt je graag verder. 

Referenties

Klik op één van de drie buttons hieronder en ga direct naar de vragen over het juiste concept.  

Yannick – Assistent voor Veelgestelde Vragen

Y

👋 Hallo! Ik ben Yannick, je persoonlijke assistent voor veelgestelde vragen.
Ik ben hier om je snel te helpen met antwoorden uit onze FAQ. Zoek je iets specifieks? Vraag het me gerust!

Keuze webshop (Nationale Waarderingsbon)

  1. Ga naar de website www.nationalewaarderingsbon.nl en voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in.
  2. Controleer of de gebruikersnaam en het wachtwoord juist ingevoerd zijn.
  3. Het kan zijn dat jouw gebruikersnaam en wachtwoord niet meer geldig zijn. Controleer op de voucher de geldigheid van je code.
  4. Het kan zijn dat er een witruimte mee gekopieerd wordt. Typ het wachtwoord over in plaats van het te kopiëren.

Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt ben?
Je kunt op de button “Wachtwoord vergeten” klikken. Voer hier je gebruikersnaam in en er zal een nieuw wachtwoord verzonden worden naar het bij ons bekende mailadres. Mocht er geen mailadres bekend zijn neem dan contact op met onze klantenservice via het de onderstaande knop.

Na het plaatsen van de bestelling, ontvang je binnen enkele werkdagen op het opgegeven e-mailadres, een digitale code waarmee je de giftcard kunt verzilveren. Check ook de spam-/ongewenste inbox, want het kan zijn dat de e-mail daar per ongeluk in terecht komt.  
 
Heb je de digitale giftcard na 3 dagen nog steeds niet ontvangen of heb je een ander probleem met je cadeaukaart? Dan is het goed om contact met ons op te nemen. Wij kunnen je het snelst helpen via de onderstaande knop, dit werkt het snelst omdat wij dan direct alle benodigde informatie hebben om jouw giftcard opnieuw te versturen. 

Wordt je pakket naar je huisadres of een geselecteerd PostNL punt gestuurd, dan wordt deze binnen 5 werkdagen afgeleverd. Tenzij anders vermeld in de webshop betreffende een langere levertijd voor het product. Door de drukte is het mogelijk dat je pakket niet binnen 5 werkdagen aankomt. Als het pakket na 10 werkdagen nog niet is geleverd, neem dan contact op met de klantenservice. Wij kunnen jou het snelste helpen via de onderstaande knop.  

Klik op het inlogscherm van de online keuze webshop op ‘Inloggegevens vergeten?’. Vul het e-mailadres in dat bij More Than Gifts bekend is (meestal je werk-e-mailadres) en klik op ‘Verstuur’. Je ontvangt je inloggegevens per e-mail. Vergeet niet je spam-/ of ongewenste inbox te controleren. 

Heb je geen bekend e-mailadres of kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via de onderstaande knop. 

Is je bestelling correct geplaatst?
Bij een correcte bestelling ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Je kunt dit controleren door weer in te loggen in de online keuze webshop. Klik op het kopje ‘’Mijn Bestelling’’. Staat daar jouw cadeau keuze? Dan is je bestelling gelukt.  
 
Zie je daar niets staan, dan heb je als het goed is ook nog punten in te wisselen. Doorloop opnieuw de stappen om de bestelling te plaatsen en rond deze volledig af.  

Is je ingevulde e-mailadres juist?
De bevestiging wordt automatisch naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden. Na het plaatsen van jouw bestelling, kan je helaas geen gegevens meer aanpassen. Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in je spam-/ongewenste inbox terecht is gekomen. Controleer deze inbox op een bevestigingsmail van Nationale Waarderingsbon. 

Heb je echt niets ontvangen? Dan is er misschien iets fout gegaan. Je kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via de onderstaande knop. 

 

Heb je bij het bestellen gekozen voor een PostNL punt of kon je pakket om wat voor reden dan ook niet worden afgeleverd op je huisadres, dan wordt deze afgeleverd op het dichtstbijzijnde en beschikbare PostNL punt. Hier kun je gedurende een periode van 7 dagen het pakket ophalen. Mocht het dan niet zijn opgehaald, dan gaat het retour naar More Than Gifts. Als dit met jouw pakket gebeurd is, dan kunnen wij deze tegen betaling opnieuw toesturen. Neem hiervoor contact met ons op via de onderstaande knop. 

Zijn er één of meerdere producten niet geleverd bij jouw bestelling of heb je (één van) deze defect ontvangen? Onze excuses hiervoor. Wij lossen dit graag op. Neem hiervoor contact met ons op via de onderstaande knop.  

Heb je de producten thuis ontvangen en ben je niet te tevreden? Dan kun je de producten tegen betaling naar ons retour sturen. De kosten hiervan bedragen € 7,87 en zijn voor eigen rekening. Je kunt dit verzoek via de onderstaande knop.

Wij hebben ruime voorraden en hebben afspraken met onze leveranciers, zodat onze producten gedurende de gehele openingsperiode van de webshop in grote aantallen leverbaar zijn.
 

Toch is niet altijd te voorkomen dat een product (tijdelijk) niet leverbaar is. Dit kan bijvoorbeeld komen door het type product (zo hebben we diverse handgemaakte artikelen met een langere productietijd) of door productieproblemen bij de leverancier.  
 
Mocht een product niet meer leverbaar zijn, dan vervangen wij dit product om het aantal geschenken in de webshop gelijk te houden. Dit kan dus betekenen dat er een ander soort product in de webshop verschijnt. 
 
 
Ben je benieuwd of het product dat niet leverbaar is misschien nog terugkomt in het assortiment? We verzoeken je dan om een bericht te sturen via de onderstaande knop.

Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze aanpassen? Dat kan, met uitzondering van giftcards. Giftcards worden direct doorgestuurd naar onze leverancier en kunnen daarom niet meer worden geannuleerd of gewijzigd.
 
 

Heb je een fysiek product besteld dat nog niet is verzonden? Dan passen wij je bestelling kosteloos aan. 

 
 
Is de bestelling al verzonden? Dan vragen wij je om de verzendkosten opnieuw te betalen en het product retour te sturen. Neem in beide gevallen contact op via onderstaande knop. 

 

Samen met jouw werkgever zijn afspraken gemaakt over de openingsperiode van de online keuze webshop. 

Je kunt een geschenk kiezen tot de datum vermeld op je (digitale) uitnodiging. Deze datum wordt in overleg met je werkgever bepaald. Helaas kun je na de sluitingsdatum geen geschenk meer kiezen. Samen met de werkgever is bepaald wat er gebeurt met je saldo na de sluitingsdatum van de webshop. Je kunt deze informatie opvragen bij je werkgever.  

Fysieke (winter)markt

Traditioneel pakket

Heb je een vraag over een product in je kerstpakket? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier. Wij helpen je graag verder met meer informatie of een oplossing.

Als je pakket naar je huisadres wordt verzonden, ontvang je je bestelling uiterlijk binnen 5 werkdagen. Wanneer er een specifieke afleverdatum is afgesproken met je werkgever, houden wij deze datum aan. Download de PostNL App om de bezorging in de gaten te houden.

Zijn er één of meerdere producten niet geleverd bij jouw bestelling of heb je (een van) deze defect ontvangen? Onze excuses hiervoor. Wij lossen dit graag op. Onderaan deze pagina staat een contactformulier waarin alle benodigde informatie wordt gevraagd om te zorgen dat wij kosteloos de producten kunnen opsturen.

Er zit zeker garantie op jouw geschenk! De fabrikant van je bestelde artikel kan fabrieksgarantie geven. Gaat een product tijdens de garantieperiode kapot, dan heb je recht op reparatie of vervanging. Voor deze reparatie of vervanging hoef je dan niet te betalen. Het kapotte product moet dan voldoen aan de garantievoorwaarden die de fabrikant heeft gesteld en het product moet normaal gebruikt zijn. 

De garantievoorwaarden verschillen per fabrikant. In de verpakking van je artikel zit vaak een boekje waar de voorwaarden voor fabrieksgarantie in staan. 

Is de fabrieksgarantieperiode verlopen of valt het defect niet (meer) binnen de fabrieksgarantie? Dan bestaat daarnaast nog de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat je gekochte artikel moet voldoen aan wat beloofd is en wat je redelijkerwijs mocht verwachten. Je kunt hiervoor de garantievoorwaarden aanhouden die de fabrikant heeft gesteld.  

Ontdek je dat je artikel niet (meer) voldoet? Dan mag je hierover contact opnemen met ons via het contactformulier onderaan deze pagina. 

Privacy

Staat jouw antwoord er niet tussen of spreek je liever een medewerker?

Neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je zo snel mogelijk verder!