Onze helpdesk en de meest gestelde vragen

Klantenservice

De Nationale Waarderingsbon / Virtuele Wintermarkt
Onderdeel van More Than Gifts B.V.

Bezoekadres
More Than Gifts
Populierenlaan 80-82
1911 BM Uitgeest

Bedrijfsgegevens
KvK-nummer: 668.72.529
btw-nummer: NL856734111.B01

Contactgegevens
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

ls de bestelling nog niet is verzonden kunnen we waarschijnlijk je bestelling nog aanpassen voordat deze is verzonden. We verzoeken je dan om een bericht te sturen middels dit formulier, dan kijken we samen wat we nog kunnen doen. 

LET OP: Mocht u een giftcard besteld hebben, is deze bestelling helaas niet meer aanpasbaar. De giftcards worden gelijk besteld waardoor wij deze bestelling niet meer kunnen annuleren. 

Als de bestelling al is verzonden met PostNL is dit ook mogelijk, maar dan verzoeken we om het ontvangen geschenk eerst retour te sturen. De kosten (€6.50) van het retourneren zijn uw eigen rekening. U kunt uw verzoek indienen met hetzelfde formulier.

U kunt ook contact opnemen via onze helpdesk:
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

Kan ik mijn geschenk retourneren voor wat anders?
Je hebt doorgaans een periode van veertien dagen om een beslissing te herzien over ontvangen geschenken, zonder dat daarvoor een specifieke reden nodig is. Dit houdt in dat je binnen veertien dagen na ontvangst van de geschenken kunt besluiten om deze terug te sturen m.u.v (digitale) giftcards, drank en alle foodpakketten. Drank en etenswaren kunnen alleen worden geretourneerd als ze bederven binnen de herroepingsrecht of wanneer de verzegeling nog intact is. 

Indien u uw pakket/geschenk wilt retourneren, kunt u een mail sturen naar de helpdesk. Hoewel er een standaard formulier bestaat voor herroeping, ben je niet verplicht om hier gebruik van te maken. 

Als je ervoor kiest om de geschenken terug te sturen, dien je dit binnen veertien dagen na je annulering bericht te doen. Het is van belang dat je dit binnen de gestelde termijn doet om vertraging te voorkomen. Eventuele waardevermindering van de geschenken als gevolg van gebruik dat verder gaat dan noodzakelijk om de aard, kenmerken en werking vast te stellen, komt in jouw rekening. 

Je ontvangt het retouradres waar de geschenken naar toe gestuurd moeten worden van een van onze helpdesk medewerkers. De kosten (€ 6,50) voor het retourneren van de geschenken zijn voor jouw rekening, tenzij anders overeengekomen. 

Nadat wij een foto of de link hebben ontvangen van de track and trace, versturen wij een nieuw pakket of worden uw punten in de webshop opgehoogd. Dit laatste kan uitsluitend als de webshop nog geopend is. 

Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat nu?
Als je een verkeerd product hebt ontvangen willen we dat uiteraard zo snel mogelijk oplossen. We vragen je een bericht via dit formulier te sturen, waar onze helpdesk medewerkers je vraag binnen 2 werkdagen na ontvangst behandelen.
Vermeld in deze e-mail de volgende zaken:

  1. Je ordernummer (te vinden in de bestelbevestiging die je hebt ontvangen of op de pakbon bij je pakket)
  2. Je voor – en achternaam waarmee de bestelling is geplaatst
  3. De naam van de organisatie van wie je het eindejaarsgeschenk hebt ontvangen
  4. Een omschrijving van het (verkeerde) artikel dat je hebt ontvangen

Na overleg kun je het ontvangen artikel in de meeste gevallen kosteloos retourneren naar ons antwoordnummer. Wanneer wij het ontvangen artikel retour hebben ontvangen sturen wij het juiste artikel alsnog na.

Contactgegevens
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

Als je een of meerdere producten niet of defect hebt ontvangen, willen we dat uiteraard zo snel mogelijk oplossen. We vragen je een bericht te sturen middels dit formulier, waar onze helpdesk medewerkers je vraag binnen 2 werkdagen na ontvangst behandelen.

Vermeld in deze e-mail de volgende zaken:

  1. Je ordernummer (te vinden in de bestelbevestiging die je hebt ontvangen of op de pakbon bij je pakket)
  2. Je voor – en achternaam waarmee is besteld
  3. De naam van de organisatie van wie je het eindejaarsgeschenk hebt ontvangen
  4. De artikelnaam en het artikelnummer van het ontbrekende of defecte product.

Na overleg zul je het ontbrekende artikel alsnog zo snel mogelijk ontvangen naar u en bij een defect artikel zullen we de beste oplossing vinden in overleg, zoals een nieuw exemplaar opsturen of u een nieuwe keuze in de webshop laten maken als deze nog open is.

Contactgegevens
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop. Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

Indien u een opmerking, compliment of klacht heeft over onze producten of service, dan kunt u contact opnemen met ons via dit formulier. U krijgt binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw bericht een inhoudelijke reactie. We ontvangen uw bericht graag, zodat we dit kunnen gebruiken om ons in de toekomst nog verder te verbeteren!

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). 

Contactgegevens
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

Helpdesk

Webshop

Beschrijving voor de nationalewaarderingsbon.nl

Hoe werkt het bestellen?
Het online bestellen van je cadeau is zeer eenvoudig. In een paar stappen heb je jouw cadeau uitgezocht en besteld.

1. Voer op de site www.nationalewaarderingsbon.nl jouw loginnaam en wachtwoord in. Je komt op de welkomstpagina van je werkgever. 
2. Selecteer een cadeauthema en maak een keuze uit het uitgebreide assortiment geschenken.
3. Klik op het geschenk van jouw keuze voor meer informatie en ‘toevoegen aan winkelmand’.
4. Klik op afronden of op het tasje rechtsboven in naast het hartje en daarna op afronden.
LET OP: Je kunt de bestelling pas afronden als het gehele budget is gespendeerd het kan dus voorkomen dat je meerdere geschenken moet selecteren.
5. Voer vervolgens de benodigde (adres)gegevens in op het formulier, de verzendkosten zijn natuurlijk gratis.
6. Controleer je gegevens en de cadeaukeuze.
7. Klik op ‘bestel’ en dan is jouw keuze definitief en ontvang je een bestelbevestiging.
8. U ontvangt een track & trace per e-mail als het pakket ons magazijn verlaat.
9. Geniet van jouw geschenk!

Uitleg voor de virtuele kerstmarkt
Als leuke extra hebben wij in veel webshops een virtuele kerstmarkt. Hieronder een uitleg hoe ook jij gebruik kan maken van deze ervaring.

  • Rechtsboven in het scherm kunt u de muziek en de sneeuwvlokjes aan- en uitzetten
  • Na het bekijken van de video, hou dan de muis ingedrukt vast en beweeg deze over het scherm om een 380 graden beleving te kunnen krijgen
  • Gebruik de pijlen onderaan het scherm om naar de volgende kamer te gaan.
  • Klik op de rode knoppen om bij een kraampje te komen en bekijk het assortiment.
  • Aan de linkerkant van uw scherm ziet u een donkere balk. Hier kunt u naar uw winkelmand gaan, uw aantal eco’s zien, de extra informatie zien, uw bestelling bekijken, de taal naar het Engels veranderen, direct naar de webshop gaan voor overzicht en uitloggen.
  • Aan de rechterkant van uw scherm ziet u een kopje helpdesk, hier kunt u op klikken als u ons wilt mailen of bellen.
  • Als u in de webshop bent ziet u rechtsboven in een icoontje van een tasje, hier gaat u naar uw winkelmand en kunt u de bestelling afronden.

Waarom kan ik niet inloggen?
1. Controleer of de loginnaam en het wachtwoord juist ingevoerd zijn.
2. Het kan zijn dat jouw loginnaam en wachtwoord niet meer geldig zijn. Controleer op de voucher de geldigheid van je code. 
3. Het kan zijn dat er een witruimte mee gekopieerd wordt. Typ het wachtwoord over in plaats van het te kopiëren. 

Wat moet ik doen als ik mijn loginnaam en wachtwoord kwijt ben?
Je kunt op de button “Wachtwoord vergeten” klikken. Voer hier je gebruikersnaam in en er zal een nieuw wachtwoord verzonden worden naar het bij ons bekende mailadres. Mocht er geen mailadres bekend zijn neem dan contact op met onze helpdesk. De helpdesk zal vragen naar je naam, adresgegevens en de naam van je werkgever. Wij verifiëren je gegevens bij jouw werkgever. Zodra dit bij jouw werkgever is geverifieerd ontvang je van ons een nieuwe inlogcode en wachtwoord.

U kunt ook contact opnemen via onze helpdesk en wij helpen je verder om te kunnen inloggen:
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

Is je bestelling correct geplaatst?
Bij een correcte bestelling ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Je kunt dit controleren door nogmaals in te loggen. Als je dan bij het kopje “Mijn Bestelling” jouw cadeau keuze ziet verschijnen is je bestelling gelukt.

Is je ingevulde e-mailadres juist?
De bevestiging wordt automatisch naar het door jou opgegeven e-mail adres verzonden. Na bestelling kan je helaas niets meer aanpassen. Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in je spam inbox (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Controleer daarom je spam inbox op een bevestigingsmail van Nationale Waarderingsbon.

Heeft u echt niks binnen? Dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk. Zij versturen deze opnieuw naar het juiste e-mailadres.

Hieronder de gegevens om in contact te komen met de helpdesk:
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

Samen met jouw werkgever zijn afspraken gemaakt over de openingsperiode van de webshop.

Op je (online)voucher staat vrijwel altijd aangegeven tot welke datum je een keuze kunt maken. Mocht dit niet vermeld staan dan kunt u de sluitingsdatum altijd terug vinden onder het kopje “Extra Info” in de webshop. 

Meestal kun je gedurende een periode van ongeveer 4 maanden een keuze maken.

Ik krijg een foutmelding met inloggen dat de webshop is gesloten maar dat is niet het geval, wat nu?
Ten eerste onze excuses dat het niet lukt om in te loggen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij willen je graag helpen zodat ook jij een mooi geschenk kan uitzoeken. Neem daarom met dit geval contact op met de helpdesk, zij helpen je graag verder.

Hieronder de gegevens om in contact te komen met onze helpdesk:
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken.

Wij hebben ruime voorraden en hebben afspraken met onze leveranciers, zodat onze producten gedurende de gehele openingsperiode van de webshop in grote aantallen leverbaar zijn.

Toch is niet altijd te voorkomen dat een product (tijdelijk) niet leverbaar is. Dit kan bijvoorbeeld komen door type van product (zo hebben we diverse handgemaakte artikelen met een langere productietijd) of door productieproblemen bij de leverancier. 

Er zal altijd een alternatief product aan de webshop worden toegevoegd.

Benieuwd of het product dat niet leverbaar is misschien nog terugkomt in het assortiment? We verzoeken je dan om een bericht te sturen middels dit formulier.

U kunt ook contact opnemen via onze helpdesk
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

Bezorgen

Als je pakket naar je huisadres zal worden verstuurd, zullen wij je bestelling uiterlijk binnen 5 werkdagen afleveren op het door jouw opgegeven adres, tenzij anders vermeld in de webshop betreffende een langere levertijd voor het product. Je geschenk word bezorgd door PostNL Pakketdienst (zie groenepost.nl).

Door de drukte is het mogelijk dat je pakket niet binnen 5 werkdagen aankomt. Als het pakket na 10 werkdagen nog niet is geleverd, neem dan contact op met de helpdesk. We verzoeken je dan om een bericht te sturen middels dit formulier. Vermeld hierin je ordernummer, de organisatie van wie je de cadeaubon hebt ontvangen, en je voor- en achternaam waarop de bestelling is geplaatst.

Zodra je pakket bij PostNL wordt gescand, ontvangt je de track & trace informatie via e-mail en in de PostNL app. We raden je aan om de PostNL app te downloaden om ervoor te zorgen dat je de track & trace informatie niet mist, aangezien deze soms in de SPAM-folder terecht kan komen of geblokkeerd kan worden door e-mailfilters. Het is ook belangrijk op te merken dat PostNL geen fysiek kaartje meer in de brievenbus plaatst als ze je niet thuis aantreffen. Daarom is het van groot belang dat je de track & trace informatie zelf opvolgt.

Mocht het pakket om welke reden dan ook niet kunnen worden afgeleverd, dan zal deze bij je buren worden afgeleverd. Mocht dit niet lukken dan zal de levering een volgende dag nogmaals worden aangeboden. Mocht dit nogmaals niet lukken dan wordt het pakket afgeleverd op het dichtstbijzijnde Post NL Servicepunt. Hier kun je gedurende een periode van 7 dagen het pakket ophalen. Mocht het dan niet opgehaald zijn, dan gaat het retour richting More Than Gifts. Mocht dit gebeuren verwijzen wij u graag naar een ander artikel.

Als je ervoor kiest om jouw cadeau af te halen bij een PostNL Servicepunt ontvangt je de track & trace informatie via e-mail en in de PostNL app. We raden je aan om de PostNL app te downloaden om ervoor te zorgen dat je de track & trace informatie niet mist, aangezien deze soms in de SPAM-folder terecht kan komen of geblokkeerd kan worden door e-mailfilters. Wij streven ernaar jouw pakket binnen 5 werkdagen te leveren.

Wanneer jouw pakket is bezorgd bij een PostNL servicepunt, ontvang je hiervan bericht per e-mail of in de PostNL app. Je kunt het pakket de volgende dag ophalen bij een van de 2.000 afhaallocaties op een tijdstip dat jou het beste uitkomt. Zorg ervoor dat jezelf kunt legitimeren wanneer je het pakket afhaalt.

Het pakket blijft maximaal 1 week op het servicepunt liggen. Als je het pakket niet tijdig ophaalt, wordt het teruggestuurd naar More Than Gifts. De retourkosten komen in dat geval voor rekening van More Than Gifts.

Als je toch nog jouw pakket wilt ontvangen worden er voor de derde keer verzendkosten gemaakt, ontvang je hiervoor een betaalverzoek van € 6,50. Na betaling hiervan wordt jouw pakket opnieuw verstuurd. Voor meer informatie over dit proces verwijzen wij je naar een ander artikel.

Meer informatie over het ophalen van jouw pakket bij een PostNL servicepunt vind je hier.

Het kan wel is gebeuren helaas dat uw pakket is teruggestuurd naar ons. Dit kan meerdere redenen hebben zoals:

1. Geweigerd bij aflevering: Een reden voor retourzending is dat de bezorger het pakket niet kon afleveren omdat deze werd geweigerd op het afleveradres. Helaas is dit soms zonder duidelijke reden of omdat het bedrijf niet op de hoogte is dat je het op je werk laat bezorgen. Meld dit dus aan je collega’s als je ervoor kiest je geschenk op je werk te laten leveren.

2. Onjuist adres: Als het afleveradres niet correct is of als er fouten zijn gemaakt bij het invoeren van de adresgegevens, kan dit leiden tot retourzending van het pakket. Het is daarom belangrijk om altijd de juiste en volledige adresgegevens te verstrekken bij het plaatsen van een bestelling.

3. Niet opgehaald bij afhaallocatie: Als je ervoor hebt gekozen om het pakket op te halen bij een afhaallocatie, zoals een PostNL Servicepunt of niet thuis was voor de bezorging, moet je het pakket binnen een periode van 7 dagen ophalen. Als het pakket niet binnen deze periode wordt opgehaald, wordt het teruggestuurd naar de afzender.

Als dit is gebeurd en je wilt jouw pakket wel ontvangen, dan kun je ons het best een bericht sturen naar de helpdesk. Wij gaan er dan voor zorgen dat ook jij jouw geschenk ontvangt. In sommige gevallen, zoals niet hebben afgehaald, zal dan wel de verzendkosten (€ 6,50) op uw eigen rekening komen.

Hieronder de gegevens om in contact te komen met onze helpdesk:
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken.

Helpdesk
groepsfoto more than gifts

Fysiek pakket ontvangen?

Heb je een fysiek (kerst)pakket vanuit jouw werkgever op locatie uitgereikt gekregen of ontvangen op je huisadres? En heb je vragen of opmerkingen over de inhoud, is je pakket onverhoopt beschadigd of heb je een compliment voor je werkgever? Stuur dan een e-mail naar onze helpdesk.

Vermeldt daarbij onderstaande gegevens:

  • Je voor-en achternaam
  • De naam van de organisatie van wie je het eindejaarsgeschenk hebt ontvangen
  • Je vraag en/of opmerking
  • Is je pakket of product beschadigd? Stuur direct een foto mee van de beschadiging. 

Contactgegevens
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

Overige informatie

Er zit zeker garantie op uw geschenk! De fabrikant van je bestelde artikel kan fabrieksgarantie geven. Gaat een product tijdens de garantieperiode kapot, dan heb je recht op reparatie of vervanging. Voor deze reparatie of vervanging hoef je dan niet te betalen. Het kapotte product moet dan voldoen aan de garantievoorwaarden die de fabrikant heeft gesteld en het product moet normaal gebruikt zijn.

De garantievoorwaarden verschillen per fabrikant. In de verpakking van je artikel zit vaak een boekje waar de voorwaarden voor fabrieksgarantie in staan.

Is de fabrieksgarantieperiode verlopen of valt het defect niet (meer) binnen de fabrieksgarantie? Dan bestaat daarnaast nog de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat je gekochte artikel moet voldoen aan wat beloofd is en wat je redelijkerwijs mocht verwachten. Je kunt hiervoor de garantievoorwaarden aanhouden die de fabrikant heeft gesteld. Ontdek je dat je artikel niet (meer) voldoet? Dan mag je hierover contact opnemen met ons.

Product defect in retourtermijn
Heb je een artikel besteld dat bij ontvangst al kapot is en is de retourtermijn nog niet verstreken? Kijk dan even onder het kopje retouren bij de klantenservice. Daar word u verder geïnformeerd.

Contactgegevens
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

Wanneer is dit privacybeleid van toepassing?
Dit privacybeleid is van toepassing op alle persoonsgegevens die More Than Gifts verwerkt van iedereen die weleens een bestelling heeft geplaatst op www.nationalewaarderingsbon.nl.

Wie is verantwoordelijk voor de verwerking van mijn persoonsgegevens?
More Than Gifts (“nationalewaarderingsbon.nl”), gevestigd aan de Populierenlaan 80, 1911 BM Uitgeest, is de verantwoordelijke voor de verwerking van gegevens zoals beschreven in dit privacybeleid.

Van wie verwerken wij persoonsgegevens en hoe krijgen wij deze gegevens?
Wij verwerken de persoonsgegevens van iedereen die direct contact heeft (gehad) met nationalewaardingsbon.nl, zoals klanten die een geschenk mogen uitkiezen van hun werkgever.
Wij ontvangen de gegevens via jouw werkgever of van jou, wanneer je onze website bezoekt, je adresgegevens bij een bestelling of wanneer je contact zoekt met onze klantenservice.

Welke gegevens verwerken wij van jou, waarvoor gebruiken wij die en hoelang worden deze bewaard?
Gegevens voor het verwerken van jouw bestelling. Als jij iets bestelt, hebben we bepaalde gegevens van je nodig om jouw bestelling te kunnen bezorgen en je op de hoogte te kunnen houden over je bestelling. Ook voor eventuele retouren of reparaties zijn deze gegevens nodig.

Hiervoor verzamelen wij je naam, e-mailadres en bezorgadres(sen). De gegevens zijn nodig om de overeenkomst uit te voeren die je werkgever met ons heeft gesloten. De gegevens worden minstens één jaar na sluiting van de webshop bewaard. Dit doen wij omdat er nog meldingen op de helpdesk kunnen binnen komen van eerdere bestellingen. 

Gegevens in jouw account
In jouw persoonlijke account bewaren we de volgende gegevens: je naam, (bezorg- en woon-/ vestigings-) adres(sen), e-mailadres, cadeaubonnen en cadeaukaarten.

In je account bewaren we ook je bestelgeschiedenis inclusief gekozen afleveropties, inclusief de digitale artikelen zoals cadeaukaarten die je hebt afgesloten.

Waar slaan wij jouw gegevens op?
Wij slaan jouw gegevens op binnen de Europese Economische Ruimte (“EER”).

Hoe worden jouw gegevens beveiligd?
More Than Gifts heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om jouw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies of enige vorm van oneigenlijke verwerking. Jouw gegevens worden door onze verwerkers opgeslagen op beveiligde datacenters binnen de EU.

Wij hebben onder andere de volgende maatregelen getroffen om bescherming van jouw gegevens te waarborgen:

  • We beveiligen onze website zodat vertrouwelijke informatie versleuteld wordt verzonden
  • Onze software is geüpdatet en we maken gebruik van een firewall
  • Toegang tot elektronische systemen is beveiligd met een wachtwoord
  • Alleen bevoegde personeelsleden/derden hebben toegang tot uw persoonsgegevens
  • Het delen van persoonsgegevens met derden doen we niet

Wat zijn uw rechten?
Inzage en correctie
Je kunt ons vragen om de gegevens die wij van je hebben in te zien. Neem dan contact met ons op en geef aan welke gegevens je wenst in te zien.

Je kunt ook verzoeken om een wijziging of correctie van jouw gegevens. Neem dan contact met ons op en geef aan welke gegevens aangepast moeten worden.

Verwijdering

Je kunt ons vragen de gegevens die wij van je hebben te verwijderen. Neem dan contact met ons op en geef aan welke gegevens je wilt laten verwijderen. Wij zullen jouw gegevens na je verwijderingsverzoek alleen bewaren als dit nodig is voor de afwikkeling van een bestelling of indien wij wettelijk verplicht zijn om de gegevens te bewaren.

Beperking verwerking

Onder omstandigheden kun je ons verzoeken de verwerking van jouw gegevens (tijdelijk) te beperken. Bijvoorbeeld als wij nog onjuiste persoonsgegevens van je gebruiken, wij onrechtmatig gebruik maken van jouw gegevens, wij je gegevens niet meer nodig hebben of vanwege persoonlijke omstandigheden. Neem in deze gevallen contact met ons op en geef aan welke verwerking je wenst te beperken.


Gegevensoverdraagbaarheid

Je kunt aan ons vragen om de gegevens die wij van je hebben aan je of andere organisaties over te dragen. Je kunt daarvoor contact met ons opnemen.


Bezwaar
Je kunt altijd bezwaar maken tegen gebruik van jouw gegevens door contact met ons op te nemen en toe te lichten waartegen je precies bezwaar maakt.

Intrekken toestemming
Wanneer een verwerking van uw persoonsgegevens is gebaseerd op uw (uitdrukkelijke) toestemming, heeft u altijd het recht uw toestemming in te trekken. Dit doet geen afbreuk aan de rechtmatigheid van de verwerking op basis van de eerder wel gegeven toestemming. Concreet kunt u op de volgende manieren uw toestemming intrekken:


Klachten
Voor klachten over jouw gegevens en de bescherming van jouw privacy kun je schriftelijk contact opnemen met de Data Protection Officer van More Than Gifts.

Per mail: [email protected]
Per post: More Than Gifts, t.a.v. Data Protection Officer, Populierenlaan 80, 1911 BM UITGEEST

Contactgegevens
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

Waar kan ik informatie vinden over goede doelen?
Bij More Than Gifts heb je de mogelijkheid te doneren aan een goed doel. Wanneer je klikt op het goede doel naar jouw keuze, krijg je meer informatie. Je kunt natuurlijk ook kijken op de website van het goede doel.

Hoe weet ik dat mijn donatie aan het goede doel ook echt bij het goede doel terecht komt?
Aan het einde van de bestelperiode rapporteren wij aan je werkgever hoeveel medewerkers gekozen hebben voor de geselecteerde goede doelen. Het opgehaalde bedrag maakt More Than Gifts over aan het betreffende goede doel en je werkgever ontvangt hiervan een bewijs. De daadwerkelijke storting naar het goede doel gebeurt na sluiting van de besteltermijn.

Contactgegevens
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 – 027 3600 
Whatsapp: 06 – 20491322

De helpdesk is open op maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
LET OP: in overleg met uw werkgever kunnen er andere openingstijden afgesproken zijn. Raadpleeg hiervoor de ‘extra info’ in de webshop.
Vanaf 1 april 2024 is de helpdesk uitsluitend tijdens kantooruren te bereiken. 

In overleg met de uitgever van de bon is een bepaalde geldigheid toegekend aan de inlogcode. Helaas kun je na de sluitingsdatum geen geschenk meer uitkiezen.