Virtuele kerstmarkt Teleperformance 2022
Virtuele kerstmarkt
Medewerkers van Teleperformance kregen toegang tot de virtuele wintermarkt met als locatie het Louwman Museum. Hier konden zij een kerstgeschenk uitkiezen.
Aantal medewerkers
In 2022 hebben ruim 6.500 medewerkers van Teleperformance een geschenk gekozen in de virtuele omgeving.
Duurzaamheid
Wij leveren meer dan alleen een geschenk. Onze geschenken zijn fairtrade, duurzaamof hebben een sociaal karakter.
Virtuele Kerstmarkt
De virtuele kerstmarkt is een uniek concept waarbij medewerkers zelf een kerstgeschenk kunnen kiezen en biedt veel meer dan een reguliere webshop.
Online omgeving
Iedere medewerker ontvangt een unieke inlogcode. Hiermee kunnen zij inloggen in de virtuele wintermarkt. Teleperformance heeft ervoor gekozen een kort filmpje te plaatsen bij binnenkomst in de omgeving. Vanuit hier kon verder genavigeerd worden naar de webshop.
Borrelen en pubquiz
Ook was er een mogelijkheid om via een live verbinding te borrelen met collega’s, dit maakt het nog gezelliger! Daarnaast kon er online deelgenomen worden aan de pubquiz. Zo kon er evengoed gestreden worden tegen collega’s, maar dan op afstand.
Uitnodiging
Teleperformance heeft ervoor gekozen de medewerkers een fysieke uitnodiging te geven met de inlogcodes voor de virtuele wintermarkt. Dit hebben zij gedaan in combinatie met een uniek uitdeelgeschenk.
Uitdeelgeschenk
Het uitdeelgeschenk bestond uit een mooie zwarte giftbag met leuke producten zoals een duurzame Tony Chocolonely reep, een bedrukte tag met een kerstboompje en een zakje champagne thee.
Webshop
Vanuit de virtuele kerstmarkt kunnen medewerkers door naar de webshop. Hier kunnen zij zelf een kerstgeschenk uitkiezen wat bij hen past.
Ruim assortiment
Er was keuze uit veel verschillende soorten geschenken. Zo konden werknemers bijvoorbeeld kiezen uit verschillende belevenissen zoals glowgolfen met het hele gezin. Ook was er keuze uit ruim 20 giftcards, een donatie aan twee goed doelen en een verrassingspakket. De populairste items uit de webshop waren de bol.com giftcard, de bestron slowcooker en een elektrische aroma diffuser.
Duurzaamheid
More Than Gifts streeft ernaar om een bijdrage te leveren aan de wereld. Het assortiment bestaat uit geschenken met een verhaal. Fairtrade, duurzaam, lokaal of hebben een sociaal karakter.
Goede doelen
Wij bieden de mogelijkheid om een aantal goede doelen te selecteren. Teleperformance had gekozen voor Giro 555 en Voedselbank Nederland. Zo kunnen medewerkers overige punten of het volledige bedrag doneren.
Over Teleperformance
Teleperformance is een bedrijf die de klantenservice van andere bedrijven op zich neemt. Zij werken met grote klanten als bol.com en Lenovo. Teleperformance begon als een callcentre maar zijn inmiddels veel meer dan dat.
Klantcases
Hieronder vind je enkele klantcases.
Lees hoe deze klanten onze samenwerking hebben ervaren en doe inspiratie op!